-

Χρειάζεται να δημιουργήσω λογαριασμό για να κάνω παραγγελία;

Δεν είναι απαραίτητο να δημιουργήσετε λογαριασμό για να ολοκληρώσετε μία παραγγελία, αρκεί να συμπληρώσετε τα απαραίτητα στοιχεία για την αποστολή του δέματος όταν σας ζητηθούν. Ωστόσο με τη δημιουργία λογαριασμού μπορείτε να έχετε καλύτερο έλεγχο των παραγγελιών σας, και πιο άμεση εξυπηρέτηση σε ότι και αν χρειαστείτε.  

 

Μπορώ να ακυρώσω μία παραγγελία;

Μία παραγγελία μπορεί να ακυρωθεί εφόσον δεν έχει ακόμη αποσταλεί. Σε περίπτωση που η παραγγελία σας έχει ήδη αποσταλεί θα πρέπει να ακολουθήσετε τη διαδικασία επιστροφής προϊόντος. Για οποιαδήποτε διευκρίνιση χρειαστείτε επικοινωνείτε μαζί μας στο τηλέφωνο 2421 10 7219 (ώρες καταστημάτων).

 

Που μπορώ να δω την κατάσταση της παραγγελίας μου;

Εφόσον έχετε παραγγείλει το προϊόν χρησιμοποιώντας τον προσωπικό σας λογαριασμό μπορείτε πολύ εύκολά να ελέγξετε την κατάσταση της παραγγελίας επιλέγοντας ‘’οι παραγγελίες μου’’ στο menu του λογαριασμού σας. Στο πεδίο αυτό μπορείτε να δείτε το ιστορικό όλων των παραγγελιών σας καθώς και να ενημερωθείτε για το στάδιο εξέλιξης αυτών που εκκρεμούν.

Εάν έχετε καταχωρήσει την παραγγελία σας σαν επισκέπτης μπορείτε να ενημερωθείτε για την κατάσταση της από τα email που έχετε λάβει στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που καταχωρήσατε.