-

Δικαίωμα επιστροφής προϊόντων (εκτός ελαττωματικών) 

Εφόσον έχετε λάβει το προϊόν και για οποιοδήποτε λόγο δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με την αγορά που πραγματοποιήσατε, σας δίνουμε τη δυνατότητα να μας το επιστρέψετε και να πάρετε πίσω τη συνολική αξία του.

Για να μας επιστρέψετε ένα μη ελλαττωματικό προϊόν πρέπει εντός 5 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής, να μας γνωστοποιήσετε μέσω e-mail ότι επιθυμείτε να το επιστρέψετε. Στη συνέχεια και εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος, μπορείτε να το αποστείλετε σε εμάς στην αρχική του συσκευασία και φυσικά αχρησιμοποίητο.

Συνοπτικά τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε εφόσον θέλετε να επιστρέψετε ένα προϊόν που αγοράσετε είναι τα εξής:

1) Αποστολή e-mail, με το ονοματεπώνυμό σας, τον αριθμό παραγγελίας σας και την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος στο loftlabvolos@gmail.com, όπου αναφέρεται ότι επιθυμείτε την επιστροφή του. 

2) Συμπληρώστε την φόρμα επιστροφής προϊόντος που μπορείτε να κατεβάσετε από εδώ.

3) Αποστείλετε το προϊόν μαζί με την φόρμα επιστροφής που συμπληρώσατε στη διεύθυνση: Τάκη Οικονομάκη 16, Βόλος, 38221.

Προσοχή, προκειμένου η εταιρεία μας να αποδεχτεί την επιστροφή του προϊόντος και να προβεί στην επιστροφή των χρημάτων σας πρέπει αυτό να φτάσει σε εμάς στην αρχική του συσκευασία αχρησιμοποίητο και χωρίς φθορές.

Θα χρειαστούμε 2-4 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή που θα παραλάβουμε το προϊόν για να το ελέγξουμε. Έπειτα και αφού σας έχουμε ήδη ενημερώσει με ηλεκτρονικό μήνυμα θα χρειαστούμε 4-7 εργάσιμες ημέρες για να επιστρέψουμε τα χρήματα σας.

Η εταιρία μας δεν αναλαμβάνει την επιστροφή των εξόδων μεταφοράς του προϊόντος καθώς και τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής του. Επίσης δεν αναλαμβάνουμε την ευθύνη για τυχόν φθορές κατά την μεταφορά επιστροφής του.

 

Επιστροφή ή αντικατάσταση ελλαττωματικών προϊόντων

Εφόσον το προϊόν που παραλάβατε είναι ελλαττωματικό μπορείτε να το επιστρέψετε σε εμάς και να σας επιστρέψουμε την πλήρη αξία του συμπεριλαμβανομένων των εξόδων μεταφοράς ή να σας το αντικαταστήσουμε.

Για να μας επιστρέψετε ένα ελλαττωματικό προϊόν πρέπει εντός 5 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής να μας γνωστοποιήσετε μέσω e-mail ότι επιθυμείτε να το επιστρέψετε. Στη συνέχεια και εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος, μπορείτε να το αποστείλετε σε εμάς στην αρχική του συσκευασία και φυσικά αχρησιμοποίητο.

Συνοπτικά τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε εφόσον θέλετε να επιστρέψετε ή να αντικαταστήσετε το προϊόν που αγοράσετε είναι τα εξής:

1) Αποστολή e-mail, με το ονοματεπώνυμό σας, τον αριθμό παραγγελίας σας και την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος στο loftlabvolos@gmail.com. Στο μήνυμα θα πρέπει επίσης να αναφέρεται ότι επιθυμείτε την επιστροφή ή την αντικατάσταση του προϊόντος, επειδή είναι ελλαττωματικό. 

2) Συμπληρώστε την φόρμα επιστροφής προϊόντος που μπορείτε να κατεβάσετε από εδώ και περιγράψτε μας πιο είναι το πρόβλημα που αντιμετωπίσατε με το προϊόν.

3) Καλέστε μας στο 2421 10 7219 (ώρες καταστημάτων) και εμείς θα αναλάβουμε να κανονίσουμε την παραλαβή του ελαττωματικού προϊόντος από το χώρο σας.

4) Παραδώστε στη συνεργαζόμενη εταιρία courier το προϊόν μαζί με τη φόρμα επιστροφής που συμπληρώσατε.

Προσοχή προκειμένου η εταιρεία μας να αποδεχτεί την επιστροφή του προϊόντος και να προβεί στην αντικατάστασή του με κάποιο άλλο ή στην επιστροφή των χρημάτων σας (ανάλογα με ότι έχετε δηλώσει ότι επιθυμείτε να κάνουμε στη φόρμα επιστροφής προϊόντος που συμπληρώσατε) πρέπει αυτό να φτάσει σε εμάς στην αρχική του συσκευασία αχρησιμοποίητο και χωρίς φθορές.

Θα χρειαστούμε 2-4 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή που θα παραλάβουμε το προϊόν για να το ελέγξουμε. Έπειτα και αφού σας έχουμε ήδη ενημερώσει με ηλεκτρονικό μήνυμα θα χρειαστούμε 4-7 εργάσιμες ημέρες για να επιστρέψουμε τα χρήματα σας ή 2-5 εργάσιμες ημέρες για να σας αποστείλουμε το νέο προϊόν (ανάλογα με ότι έχετε δηλώσει ότι επιθυμείτε να κάνουμε στη φόρμα επιστροφής προϊόντος που συμπληρώσατε).

Εφόσον το προϊόν ελέγχει και κριθεί ελλαττωματικό η εταιρία μας αναλαμβάνει να σας αποζημιώσει τόσο για τα μεταφορικά έξοδα παράδοσης όσο και επιστροφής του προϊόντος εφόσον έχετε ζητήσει επιστροφή χρημάτων. Σε περίπτωση που ζητήσετε αντικατάσταση αναλαμβάνουμε τα έξοδα επιστροφής και φυσικά τα έξοδα αποστολής του νέου προϊόντος.